  • Data: 2008-08-11 05:00:27
    Temat: Re: Czy to jest korupcja ???
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IV SA 785/99
    > (...)
    > 2. Fakt wykonywania dokumentacji technicznej dla inwestorów obligował
    > pracownika organu administracji do wyłączenia się z udziału w postępowaniu
    > administracyjnym dotyczącym wydania decyzji o pozwoleniu na budowę
    > obiektów wg sporządzonej przez niego dokumentacji technicznej (art. 24 § 1
    > kpa). Pracownik ten pozostawał bowiem ze stroną postępowania (inwestorami)
    > w takim stosunku, że wynik sprawy miał wpływ
    > na jego prawa i obowiązki.

    W tym przypadku akurat urzędnik najpierw wydawał decyzję o warunkach
    zabudowy a następnie był głównym projektantem projektu.
    Mam projekty tego urzędnika, gdzie najpierw wydał decyzję w warunkach
    zabudowy a następnie podpisał się i przybił pieczątkę pod osobą głównego
    projektanta.

    Inny projekt, którego on nie był projektantem odrzucał permanentnie aż SKO
    wydało decyzję o warunkach zabudowy. Kosztowało to 3 lata kopania się.

    Nie mogę się po prostu zgodzić z tym, że jeśli nie przekażę do realizacji
    projektu właśnie jemu, projekt nigdy nie zostanie wykonany.
    Upierdliwość, uciążliwości urzędniczą i negatywne działanie człowieka, który
    dostał uprawnienia powodowane chorymi ambicjami i prawdopodobnie chęcią
    zysku sprawiają, że sytuacja jest patologiczna i nie wiem jak to przejść.

    Skargi do jego przełożonego nie pomagają.

    pozdrawiam
    fart