  • Data: 2009-09-27 20:34:04
    Temat: Re: Czy to dyskryminujące ogłoszenie?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h9ohr6$qtt$1@atlantis.news.neostrada.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > Bardzo odkrywcze.
    To czemu nie zrozumiałeś wcześniej?

    > Praca też nie. Jedzenie i oddychanie także.
    > Masz więcej takich mądrości?
    Pewnie. Dasz radę sam odszukać?

    > Konkretów unikasz jak ognia.
    Jak to? Przecież masz jak byk w KP, kupa komentarzy w necie, czytać nie
    umiesz czy nie ma ci kto tłumaczyć trudniejszych tekstów?

    > Wiem, ale czasem jednak odpowiem na twoj post.
    Nie mnie tylko grupie. A nie chcesz, to nie odpowiadaj - żadna strata, a
    mnie to zwisa, przecież się od ciebie niczego wartościowego nie dowiem.

    --
    Jotte