  • Data: 2009-09-27 20:58:56
    Temat: Re: Czy to dyskryminujące ogłoszenie?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Może są, może nie są. Twoja opinia o niczym nie decyduje.

    Szczęśliwie twoja też nie.
    Trwające kilka dekad próby stworzenia idelanego państwa, ściśle
    kontrolowanego społeczeństwa, centralnie planowanej gospodarki itp.
    zakończyły się wiadomo jak. Powrotu nie ma.
    Teraz mamy pod dostatkiem papieru toaletowego, sznurka do
    snopowiązałek, mięsa bez kartek itd. i niech tak pozostanie.