    From: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy takie działanie spółdzielni mieszkaniowej jest legalne?
    Date: Wed, 20 Jan 2010 11:55:52 -0000

    news:hj6mtn$sln$1@news.interia.pl...
    > Witam,
    >
    > spółdzielnia mieszkaniowa z Kopernika w Gliwicach wydała zakaz montażu
    > anten satelitarnych. Nie wolno ich montować ani na balkonie ani na
    > dachu, bo każą ściągać, a jak się nie ściągnie to wzywają firmę która
    > ściąga na koszt lokatora. A jak się nie pozwoli ściągnąć, to naliczają
    > kary i skreślają z listy członków za długi. W efekcie monopol ma jakaś
    > tam kablówka ukochana przez prezesa.
    >
    > Czy takie działanie jest zgodne z prawem? Jak można mu ewentualnie
    > przeciwdziałać?

    Mozna ustawić na balkonie. Tak widziałem już u kogoś, był zakaz montazu na
    balkonie, więc postawiono na balkonie solidną podstawe do której
    przymocowano antenę. W ten sposób antena nie jest zamontowana (nie jest
    trwale połaczona z elementami budynku, balkonu) na balkonie tylko
    postawiona. I wówczas mogą ci skoczyć. Ważne by balkon był z odpowiedniej

    Pozdrawiam Przemek