  • Data: 2009-09-27 07:32:46
    Temat: Re: Czy spamem jest...
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ZaX pisze:
    > W gazecie znalazłem jego anons (albo w Internecie jego stronę) z uwagą: "w/s
    > biznesowych kontaktować się z sekretariatem, mailem lub telefonicznie)". No więc
    > się skonktaktowałem mailem, bo mi tak było wygodniej.

    Ja mam napisane:

    Nie jesteśmy zainteresowani kontaktem ze sprzedawcami. To my zajmujemy
    się sprzedażą usług i towarów!

    a i tak muszę się odganiać od wszelkiej maści akwizytorów. Jeszcze
    mejlem, to rozumiem. Robią jakąś masówkę i mają w dupie moje niechcenie.
    Ale oni również dzwonią! Pomimo takiego napisu dzwonią i świadomie
    marnują swój czas i swoje pieniądze... Że moje ich nie interesują, to
    rozumiem, ale swoje marnować ze 100% pewnością?

    Niestety spamerzy to najgorsza odmiana garniturków. Mózgu w mózgu mają
    ZERO.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek