  • Data: 2005-05-18 12:11:05
    Temat: Re: Czy sms może być dowodem w sprawie ...
    Od: "d2d" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak na poważnie to się nie przejmuj. Mojemu synowi (też 10 l) w ubiegłym
    > roku mama kolegi groziła mafią rosyjską i pobiciem przy świadkach.

    Już się nie przejmuję bo rozsierdzony tatuś dał się udobruchać :) i przyjął
    przeprosiny.

    > PS Masz naprawdę fajnego syna.(mam nadzieję, ze tego nie czyta;) nie dość że
    > wyraził swoje emocje, potrafił przekazać wiadomość właściwej osobie, to
    > jeszcze zrobił to IMHO kulturalnie.

    Mój syn generalnie jest spokojny i bezkonfliktowy, ale ma silnie rozwinięte
    poczucie krzywdy (i to nie tylko swojej). A właśnie wspomniana Kasia w dość
    nieprzyjemny sposób dokuczała koleżance, którą mój syn lubi. I mam wrażenie, że
    w ten sposób chciał stanąć w obronie pokrzywdzonej.

    Pozdrawiam
    d2d