    From: "tmk" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy sms może być dowodem w sprawie ...
    Date: Mon, 16 May 2005 22:29:38 +0200

    Chyba może podać o użycie obraźliwego słowa. Rozumiem, ze w słownictwie
    tego dziesięicolatka jest to najbardziej wulgarne słowo nadające się do
    wyrażenia emocji. Bo słowo "uważaj" rozumiem jako zwracać uwagę, troszczyć
    się w domyśle wychowywać, kontrolować.
    Oczywiście trzeba by udowodnić, ze Twój syn nigdy nie zetknął się z
    bardziej wulgarnym słownictwem np w szkole i w związku z tym nie go mógł
    użyć.
    Tak na poważnie to się nie przejmuj. Mojemu synowi (też 10 l) w ubiegłym
    roku mama kolegi groziła mafią rosyjską i pobiciem przy świadkach. Byłam na
    policji poradzić się (nie zgłosić) i wynika z tego, ze wszystko co w moim
    przypadku mogła zrobić policja to odbyć oficjalną rozmowę. Oczywiście w
    przypadku ponawiania gróźb lub realnego zagrożenia mogą działać dalej. W
    sumie sprawa oparła sie o grono pedagogiczne i wszystko jest ok.
    TMK
    PS Masz naprawdę fajnego syna.(mam nadzieję, ze tego nie czyta;) nie dość że
    wyraził swoje emocje, potrafił przekazać wiadomość właściwej osobie, to
    jeszcze zrobił to IMHO kulturalnie.
    Ja raczej martwłabym się relacjami jego z Kasią. Jak chcesz mieć spokojne
    sumienie przed sądem-szkołą itd idz z nim do psychologa zawsze to dobrze
    wygląda