    From: JanuszHr <h...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy sms może być dowodem w sprawie ...
    Date: Mon, 16 May 2005 22:33:30 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@217.197.74.227

    16 May 2005 21:54:33 +0200, na pl.soc.prawo, d2d napisał(a):

    > Witam,
    > Mam problem nastepujacy: mój 10-letni syn wysłał do ojca koleżanki smsa o
    > następującej treści: "Nie lubię Kasi. Uważaj na swoją córkę, typie". Pomijając
    > ewidentną głupotę mojego dziecka, za którą syn przeprosił zainteresowanego
    > tatusia mam pytanie czy tenże tatuś może wykorzystać tego sms'a jako dowód w
    > sprawie o zastraszanie - on mnie straszy sądem mając do dyspozycji wyłącznie
    > tego jednego smsa.
    >
    > Pozdrawiam
    > d2d

    dowodem może być wszystko.Prawo mówi jedynie czego nie możan robić w celu
    uzyskania dowodu, np .: przesłuchiwać księdza co do okoliczności o których
    dowiedział sie na spowiedzi.
    Ale jest tu inna sprawa twój syn ma 10 lat więc nie odpowiada przed sądem,
    no chyba ,że to ty wysyłasz takie smsy ,ale też za to ,że ktoś kogoś nie
    lubi jeszcze nikogo nie zamknięto.
    JanuszHr