  • Data: 2006-01-11 08:37:18
    Temat: Re: Czy służebność mediów nic nie znaczy?
    Od: "M L" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "automata" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:01d2.000001de.43c42065@newsgate.onet.pl...
    > Witam.
    > Moja działka ma dostęp do drogi poprzez służebność na sąsiedniej działce.
    > Zapisane jest to w akcie notarialnym. Wynika z niego moje prawo do
    > przejazdu i
    > przechodu oraz do położenia mediów.
    > Zakład energetyczny, gazowniczy i wodociągi aby wydać warunki przyłączenia
    > nakazują mi uzyskanie kolejnego aktu notarialnego. Ma on nadawać
    > służebność
    > mediów tym zakładom. Sąsiadka jednak zmieniła zdanie i już nie chce aby
    > jakiekolwiek media biegły poprzez jej działkę i powiedziała mi, że takiego
> [...]

    A może przeproważ sam media, zlecając jedynie robotę szanownym zakładom?
    Może te zakłady w ten sposób chcą wymusić na właścicielu
    gruntów aby ciągi medii były ich własnością i w ten sposób prowadzić już
    zawsze
    ich nitki tą trasą dla wszystkich a nie tylko dla Ciebie?
    Nie płacąc dzierżawy gruntów, jeszcze każą podpisać że nie odpowiadają za
    szkody przy remontach
    i awariach.
    Upieraj się robić te przyłącza dla siebie jedynie. Do tego masz prawo.
    A jeżeli są one prowadzone na twój koszt, jedynie przy pomocy
    Zakładów, to nie ma problemu. Chyba.
    K.L