  • Data: 2009-01-05 11:36:16
    Temat: Re: Czy "selekcja" jest legalna ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 3 Jan 2009, basti78 wrote:

    > to dla mnie tez jest selekcja...............

    Ale ta selekcja ma podstawy prawne, znaczy da się ją
    *uzasadnić* przepisami prawa.
    Jak rozumiem nie taki był zamysł pytającego.

    Inna sprawa, że jak np. ze względu na alkohol, to w zasadzie
    cieżarnych też nie powinni wpuszczać :P (*skoro* już selekcjonują,
    to nie mogą robić wyjątków we własnym uzasadnieniu).

    pzdr, Gotfryd