  • Data: 2004-08-19 09:26:04
    Temat: Re: Czy rozmowa na GG moze byc dowodem w sprawie??
    Od: "miron elektron" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Galis" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cg1q7i$882$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > ale dowody na co, jestes o cos oskarżony?? bo nie rozumiem

    nie sprawa wyglada tak moj brat jest oskarzony tymaczasowy areszt za zabawe
    w hakera zabrali mu komputer na ktorum ja uzywalem tlena i gg jak wiadmo
    gadalem tam o sprawach o ktorych policja nie powinna wiedziec
    (nakortyki,aresztowania,lapowki itd kto co i jak) nie jestem o nic oskarzony
    ale co mi moga zrobic jesli przeczytaja moje archiwum w gg?? czy to jest
    jakikolwiek dowod?? czy moge sie wyprzec tak ze mi nieudowodnia ze to ja
    ficzynie siedizlem wtedy i wtedy przy komputerze i ze to ja to pisalem??
    albo inaczej co byscie zrobili na moim miejscu??
    pozdro