  • Data: 2004-08-19 10:04:40
    Temat: Re: Czy rozmowa na GG moze byc dowodem w sprawie??
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie sprawa wyglada tak moj brat jest oskarzony tymaczasowy areszt za
    zabawe
    > w hakera zabrali mu komputer na ktorum ja uzywalem tlena i gg jak wiadmo
    > gadalem tam o sprawach o ktorych policja nie powinna wiedziec
    > (nakortyki,aresztowania,lapowki itd kto co i jak) nie jestem o nic
    oskarzony
    > ale co mi moga zrobic jesli przeczytaja moje archiwum w gg?? czy to jest
    > jakikolwiek dowod?? czy moge sie wyprzec tak ze mi nieudowodnia ze to ja
    > ficzynie siedizlem wtedy i wtedy przy komputerze i ze to ja to pisalem??
> [...]

    jezeli nie podales nazwisk to zaden dowod, gorzej jak po przeczytaniu tego
    dojda do ofiar./ miejsc itp.
    Mowilem, zaprzeczaj i rob "debila" z policjanta, tym badziej jezeli jakies
    ksywki uzywales.
    Nie pyskuj bo Cie zamkna za cos wymyslonego, ale nie daj sie w H. zrobic,
    wszystkie zarzuty wszystkie pytania
    zadaj by napisali na kartce, i nie podpisuj zeznan poki ich nie przeczytasz
    chocby nie wiem jak wrzeszczeli na CIebie na komendzie.
    Bo to co jest napisane przez policjanta moze byc ciut inne niz to co Ty
    powiedziales, a nawet przecinek potrafi zmienic sens zdania.

    P.