    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy przysługuje mi jakaś rękojmia po gwarancji?
    Date: Wed, 9 Nov 2005 09:07:53 +0100

    > PS Akumulator to polska Centra, czy jest jakaś szansa uderzenia
    bezpośrednio
    > do producenta?

    Tak. Możesz w niego rzucić akumulatorem :-).
    PS.
    Nie bardzo wierzę w możliwość wyegzekwowania uprawnień gwarancyjnych w
    przypadku akumulatora, zwłaszcza po okresie kilku miesięcy jego użytkowania.
    Jest to na tyle specyficzne urządzenie że ciężko jest udowodnić
    użytkownikowi winę producenta. Tamten zawsze wciśnie kit, że albo alternator
    źle ładuje, albo coś rozładowuje aku w aucie, albo jeszcze coś innego...
    Weź po prostu go wyrzuć i kup sobie porządny akumulator. Będziesz miał
    spokój na 6 lat albo i więcej...

    PS2.
    Podobny wątek mieliśmy parę dni temu na Szczecinie :-)