  • Data: 2006-01-28 14:01:43
    Temat: Re: Czy prostytucja jest nielegalna?
    Od: m...@s...op.pl szukaj wiadomości tego autora

    >a jesli ktos prowadzi sam taka dzialalnosc i zechce ja opodatkowac
    >to fiskus nie wezmie od niego pieniedzy, zeby nie czerpac korzysci?

    Dokladnie; gdyby wziął za to kasę czerpałby korzyści majątkowe z
    nierządu.

    Były takie sytuacje - wiem od mojej mamy która pracowała w US - że
    petenci proszeni o wskazanie skąd mają pienieniądze na zakup
    czegoś-tam, bez ogródek mówili że puszczają się stojąc na ulicy... i
    fiskus wówczas nie mógł zrobić nic. To były lata 1990-2000, teraz jak
    jest, nie wiem...