  • Data: 2010-04-21 11:26:34
    Temat: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Agent 0700 pisze:

    > Ja proponuję nie test inteligencji tylko test: kilka pytań o politykę,
    > program partii itp. Tylko ludzie, którzy się tym interesują zdaliby ten
    > test. Ja bym nie zdał.

    Kółko zamknięte - głosują ci, którzy znają politykę, politykę i
    polityków znają z telewizji, głosują na tych, których znają.

    Tutaj potrzeba naprawdę obiektywnych kryteriów, cenzus majątkowy jest
    właśnie takim obiektywnym kryterium, ponieważ trudno nim manipulować
    przez zainteresowane strony.

    Zazwyczaj można się zgodzić, iż w normalnym państwie mądry człowiek
    jest bogatszy od głupszego (z wyjątkami - jak zawsze - po obu stronach).
    Wszelkie testy tak naprawdę niczego obiektywnego nie mierzą.

    --
    Liwiusz