eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy prawo może nakładać niewykonalny obowiązek? (A. 78 p.4 KD) › Re: Czy prawo może nakładać niewykonalny obowiązek? (A. 78 p.4 KD)
    From: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy prawo może nakładać niewykonalny obowiązek? (A. 78 p.4 KD)
    Date: Fri, 16 Apr 2010 14:54:04 +0200

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl>

    > ROTFL. :)

    > ROTFL2 :):)

    Z czego właściwie ten śmiech ? Stan silnego upojenia alkoholowego może
    powodować zaniki pamięci polegające właśnie na tym, że było się w stanie coś
    robić a po otrzeźwieniu zupełnie tego nie pamięta, czyli "urwanie filmu"
    znacznie wcześniej niż się "zostało pod stołem". Do samej zdolności
    kontolowania się ma się to tak sobie. Na pewno nie jest się tak sprawnym jak
    gdy się jest trzeźwym, ale na tyle, że można wrócić do domu przejeżdżając
    samochodem całe miasto.