  • Data: 2007-02-07 11:50:13
    Temat: Re: Czy policjant ma prawo...
    Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 5 Feb 2007 22:31:58 +0100, Arek napisał(a):

    > No cóż - tu może było rzeczywiste dążenie do poprawy wykrywalności.
    > Może ktoś wie - jak to powinno wyglądać jeżeli nie ma zgody właściciela?
    > Nakaz prokuratora?
    Nie bede się wypowiadał na ten temat bo nie jestem prawnikiem - są
    tutaj koledzy o wiele bardziej biegli w tych sprawach - moim jednak
    zdaniem - dopuki wystepuje w roli swiadka - jestem wolnym człowiekiem
    i mam PRAWA tylko Ze ONI (tzn. "funkcjonariusze) mają to w dupie. Za
    dobre wyniki maja premie, nagrody i awanse. Ot i cała tajemnica tego
    co oni mogą a czego nie.... Daleko nam jeszcze do cywilizowanych
    krajów gdzie nawet przestepca ma prawa - nie mówiąc o świadku :-|
    W kaczogrodzie wszystko idzie w odwrotnym kierunku :-(

> [...]
    > przyczyną zawsze jest wg. "klasyfikatorów" alkohol, nawet gdy to
    > oczywista bzdura bo przepisy rażąco złamał i doprowadził do zdarzenia
    > inny uczestnik ruchu (np. pieszy).
    > Tylko ze spadkiem kradzieży samochodów się podłożyli bo jest to
    > niemal wyłącznie wynik taniego importu (są też inne przyczyny,
    > niekoniecznie działania "rządu"). Ktoś zauważył, że spadek głównie
    > w modelach z za zachodniej granicy (po co kupować na części od
    > złodzieja jak można tanio legalnie) a "japończyków" bywa, że kradną więcej.
    > Jakie zapotrzebowanie na sukcesy takie i manipulacje statystykami.
    Również. Ale takie manipulacje są o tyle nieszkodliwe jeśli
    bezpośrednio nie uderzają w przecietnego obywatela - człowieka który
    nie ma nic wspólnegoz tym całym szajsem

    > Ale nie czepiajcie się policjantów, dziennikarze w swoich relacjach
    > nie lepsi...
    Manipulować każdy może ,....

    > Arek

    C.R.E.E.D.