eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
  • Data: 2019-01-08 16:23:00
    Temat: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd to właściwie wiadomo? Skradziono ogólnie n-samochodów, w tym x
    > bezspornie w dzień i n-x < x?

    Mniej więcej tak, tyle, że piszę na bazie tych zdarzeń, o których wiem,
    lub sam "robiłem". U nas te samochody alo idą spod centrów handlowych w
    czasie, gdy klient robi zakupy, albo spod bloków. Sporadycznie spod
    domów. Przy czym spod bloków często kończą sie pojeżdżeniem po takim
    terenie koło dwóch rzek i trafieniem w drzewo, czy inną kolizją.

    Kilka zdarzeń wyglądało tak, że ktoś przyjeżdżał z komisu i ewidentnie
    ktoś za nim jechał, bo samochód ginął, zanim facet przeszedł z samochodu
    do mieszkania i wyjrzał przez okno.

    Generalnie w sytuacjach, gdy da sie zawęzić ramy czasowe, to jednak jest
    to w takim normalnym czasie funkcjonowania (moze być po zmroku
    wieczorem), a nie nad ranem.