    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy podać ojca dziecka?
    Date: Mon, 06 Mar 2006 12:08:05 +0100

    Re to: ape [Mon, 6 Mar 2006 10:20:05 +0100]:

    > a czy do odwiedzania dziecka, zabaw z nim i takich tam
    > innych potrzebny jest papier "matka"?

    Wiesz, w sumie to ciężko byłoby udowadniać, że ona nie jest
    matka dziecka, które urodziła... ;-)

    > bo przeciez o to w tym watku chodzi jego autorce

    W sumie, to nie wydaje mi się. Ona jest w ciąży, ona się z tą
    ciążą użera, ona dziecko urodzi, ona chce je wychowywać. Taty
    jak widać na załączonym obrazku w życiu jej i jej dziecka coś
    nie ma, prawda? Skąd więc pomysł, że jak ona już odwali całą
    robotę, on powinien sobie przyjść i zabrać dziecko?

    > jak baba nie jest dziwka ani pijaczka, to sobie bez trudu
    > poradzi bez pomocy grup dyskusyjnych.

    Nie każdy jest prawnikiem. Z tego co widzę, dziewczyna się
    po prostu pyta, czy tatuś ma taką możliwość. I jest to IMO
    odpowiednie miejsce na zadanie tego pytania - PRAWNEGO, nie
    moralnego, gdybyś nie zauważył.

    > wybacz, ale nie dam spokoju, gdy przypuszczam, ze dzieciom
    > moze sie dziac krzywda.

    To wyjaśnij mi proszę, skąd założenie że przy matce będzie
    mu się działa krzywda? I dlaczego nijak nie bierzesz nawet
    pod uwagę, że może przy tatusiu owszem, będzie się działa?
    Skrzywienie jakieś czy inny uraz?

    Kira