  • Data: 2008-11-19 19:04:00
    Temat: Re: Czy po śmierci rodzica, środki na jego koncie przepadają?
    Od: "e-zop" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gg1h2i$4gv$1@node1.news.atman.pl...

    > Pytam, bo chciałem wiedzieć. Nikt nie umarł przecież ;-)
    >
    > --
    > Mateusz Bogusz

    A zamierza ?
    Swoja droga warto wiedziec.
    Nie martw sie .
    Oni maja to opanowane: wytresowali ludzi, ze NATYCHMIAST po smierci nalezy
    wezwac lekarza, ktory ma stwierdic urzedowo smierc obywatela.
    Lekarz jest urzedowo zobowiazany do powiadomiena wszelkich oficjalnych
    urzedow o stwierdzeniu smierci obywatela. Potem nastepuje automatycznie
    blokada kont bankowych. Dziwne: w tym sa ONI niesamowicie sprawni.
    Jedyna rada: Po smierci osoby z rodziny - najpierw czyscic konto, a dopiero
    potem wzywac lekarza, w celu stwierdzenia smierci...

    Pozdrawiam
    E-zop