  • Data: 2010-01-28 08:52:44
    Temat: Re: Czy płatność kartą od kwoty X jest zgodna z prawem?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Jan 2010, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    [...]
    > Bo agent rozliczeniowy raczej na takie coś nie pójdzie

    Albo ja czegoś nie rozumiem, albo piszesz na inny temat.
    Odniosłem się *wyłącznie* do przypadku kiedy limit *jest ustawiony
    na terminalu* - nie napisałeś "takie coś się nie zdarza", bo
    na takie dictum bym się nie odzywał, nie wiem czy się zdarza,
    acz nie mam podstaw aby nie wierzyć, iż opisane w wątku przypadki
    *istnienia* takiego limitu są nieprawdziwe.
    Przy okazji przepraszam za styl (negacja wyłączenia negacji,
    całkiem jak w ustawie VAT), ale wyszło że tak najkrócej będzie :D

    > i wydruk z terminala
    > odmowy jest dowodem problemów technicznych

    W postaci limitu ustawionego w terminalu? ;)
    (przypomnę - takiej wersji dotyczyła moja wypowiedź - i *tylko* takiej)

    > na które nikt wpływu nie ma i tyle.

    Z opisu wynikało, że sprzedawca, owszem, nie ma (jak dostał
    terminal "po kimś" kto "wywalczył" taki limit, to nie umie
    tego limitu usunąć :>, może klientów z "drobnicą" odsyłać
    do innego stanowiska, o ile ma ich kilka)

    pzdr, Gotfryd