    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy płatność kartą od kwoty X jest zgodna z prawem?
    Date: Fri, 22 Jan 2010 09:59:02 +0100

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> pisze:
    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hj8tgs$r1m$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > To zależy, co rozumiesz pod pojęciem prawa. Bo zasadniczo prawo wymaga
    > przestrzegania zawartych umów, a ograniczenia kwotowe owe ograniczenia
    > łamią.

    Czy ty znasz każdą umowę którą podpisał jakiś sklep z siecią karcianą
    "w każdym detalu" z *GWARANCJĄ* że nie ma niej czegoś co pozwala
    sklepowi na minimalną kwotę akceptowanej transakcji?
    Ja w sieciach karcianych nie pracuję wiec tych umów nie znam.

    Nie zamierzam opierdalać sklepów za swoje "tylko domysły" o tym co
    w tych umowach jest. Za egzekwowanie umów handlowych "typowo nie w pełni
    jawnych" niech się biorą strony tych umów. Operatorzy kart nie działają
    za darmo wiec niech zarobią na swoją prowizję *uczciwie*.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Nie ma powrotu do jaskiń, jest nas za dużo.