    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy oszustwa się sumują?
    Date: Fri, 28 Nov 2008 22:00:53 +0100

    On Fri, 28 Nov 2008, Tanto wrote:

    > Za pieniądze które przetrzymuje, może zakupić w Chinach kilka kontenerów
    > misiów pluszowych, sprzedać je z 2 lub 3 krotnym zyskiem, a po kilku
    > miesiącach zwrócić ludziom kasę. Może nawet z odsetkami ;-)
    [...]
    > Szczerze mówiąc, mam nadzieję że jednak nie działa to tak jak napisałem i nie
    > czeka nas za chwilę wysyp 'biznesmenów' działających wg. mojego 'planu' :-)

    Optymista.

    Był tu już gość, który miał pretensje do komornika - bo "mu się biznes
    dobrze rozwijał" (za pieniądze wierzycieli).
    A tu zły komornik, na żądanie złośliwych wierzycieli, przychodzi i chce
    zabrać... (te pieniądze wierzycieli).
    I to tak z pełnym przekonaniem (ta pretensja).
    Cytuję: "wy jestescie jacys niedorobieni ? jak ma firma prosperowac
    dobrze skoro nie moze obracac pieniedzmi"

    O tu:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/b4e042275e163e3a

    I rykoszety z komentarzami pod ww tematem:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/68f5b7d8f7410fe7
    oraz (popatrz na wypowiedź Wojtka Szweicera i jak flejmy zebrał ;)):
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/5ef0b46407b0d054

    pzdr, Gotfryd