  • Data: 2008-11-28 16:05:33
    Temat: Re: Czy oszustwa się sumują?
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale mówisz, że liczy się zamiar PRZED. A PRZED nie miał. Teraz np. leży
    > szpitalu. Ale nawet to teraz jest PO.

    Owszem liczy sie zamiar w czasie czynu. Tyle, ze zamiar siedzi w glowie i
    zeby sprawdzic jaki on jest trzeba odniesc sie do rzeczywistych wydarzen.
    Dowody mozna szukac albo "przed" momentem czynu np. facet zaciaga kolejny
    kredyt, kiedy ma juz 20 innych i dawno ich nie reguluje, bo stracil
    plynnosc - ergo wie, ze tego tez nie splaci, a mimo to zaciaga.
    Albo "po" czynie - ktos przepadl bez sladu, kasy nie oddaje, telefonow nie
    odbiera - ergo znaczy chcial oszukac.A dlaczego chcial : bo ma kase na
    koncie, moglby ja zwrocic, ale tego nie robi.

    W sensie doslownym nie da sie udowodnic zamiaru, bo on ma postac "mysli",
    nie widac go. Trzeba szukac poparcia w faktach i tak naprawde to mozemy go
    jedynie uprawdopodobnic w wysokim stopniu graniczacym z pewnoscia.

    Cezar