  • Data: 2015-02-03 12:49:00
    Temat: Re: Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Jeśli czegoś nie wiesz, nie znasz, to nie zarzucaj komuś braku
    > dowodów, bo się tylko ośmieszasz. Dowody są, zostały wskazane z
    > autora, skoro nie chce ci się sprawdzić, to znaczy że się tematem w
    > ogóle nie interesujesz, więc nie ma sensu, abyś brał udział w
    > dyskusjach jego dotyczących.

    Ale o czym Ty piszesz, o jakich dowodach?

    Pisałeś o jakiejś masakrze. Masakra to Twoja opinia.
    Ja pisałem że debile nawet ofermie nie potrafiącej zliczyć dwa do dwóch
    przyklasną. To też moja opinia.
    Zatem uzasadnienia naszych tez są identyczne, rozumiesz już czy nadal
    nie bardzo?

    Wracając do wyroku, skoro czytałeś go, to powinieneś wiedzieć, że sąd
    wyraźnie zaznaczył, że nie zajmuje się prawdziwością opini, tylko
    "wolnością słowa" i prawem do ich wyrażania, choćby niewiadomo jak
    głupie i nieprawdziwe były.

    Co do dowodów, to smutne dla Ciebie fakty są takie, że kurka nie
    potrafił poprzec swoich tez żadnymi dowodami, a zarzuty zostały
    oddalone tylko dlatego, że fundacja powiedziała basta na kolejne
    rządania jego o dostarczanie kolejnych dokumentów, w których nie
    potrafił się niczego doszukać, przy wyraźnym sprzeciwie sądu, do
    powołania biegłego, aby to fachowiec sprawdził dokumenty, a nie
    lebiega, która za jedyny cel postawiła sobie szkalować wszystkich
    wokół, co robi od blisko 20 lat.

    Jak widać to chyba ty czegoś nie wiesz, a jedynie Twój obiektywizm jest
    mocno zaburzony.

    --
    pozdrawiam
    szerszen