  • Data: 2015-02-03 14:25:34
    Temat: Re: Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
    Od: "Moonsky" <j...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA4366F98FFB04budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Moonsky j...@v...net ...

    > Zgoda.
    > I jak ci sie jawią cele przystanku woodstock?
    > Bo mozna tam widziec fantastyczny festiwal muzyczny polaczony ze
    > spotkaniem
    > ze soba wielu ludzi.

    Fantastyczny festiwal? Jakieś nagrania w annałach sztuki muzycznej z tego
    pochodzą? Fantastyczny, to może był prawdziwy Woodstock, albo kilka innych
    festiwali, nawet któryś Jarocin może by się granicznie załapał.

    > A mozna tez widziec chlanie, cpanie itp.
    > Pytanie co jest celem Owsiaka?

    Nie wiem, ale jak widać organizowanie festiwalu go kręci. A jak mamy zlot 50
    tysięcy małolatów, to wiemy co tam będzie. Będzie chlanie, ćpanie i "wymiana
    płynów ustrojowych". To taka nasza "Ibiza" i udawanie, że te wszystkie
    dzieciaki jadą tam, bo mają "głód muzyki i sztuk pięknych" to ściema dla
    wysoce naiwnej osoby.
    Co ten zlot promuje, tak naprawdę?

    M.