eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy odpowiadam za przestępstwa wykonane z polecenie przełożonego? › Re: Czy odpowiadam za przestępstwa wykonane z polecenie przełożonego?
  • Data: 2008-06-14 20:19:28
    Temat: Re: Czy odpowiadam za przestępstwa wykonane z polecenie przełożonego?
    Od: d...@d...com szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Jun 2008 22:09:57 +0200
    PlaMa <m...@w...pl> wrote:

    > Tytuł brzmi groźnie ale chodzi o prawa autorskie.
    >
    > Pracuję jako grafik komputerowy, firma nie posiada żadnych zbiorów
    > grafik i zdjęć, staram się korzystać z serwisów ofiarujących takie
    > treści za darmo ale czasem się nie da. Na moje argumenty, że nie mogę
    > zrobić tego projektu bo nie mam materiałów słyszę to ściągnij z googla.
    > Czy mogę mieć potem problemy?
    >
    > To samo z oprogramowaniem, część jest piracka, czy jeśli z niego
    > korzystam i wiem że jest pirackie to mogę być pociągnięty do
    > odpowiedzialności?
    >

    > pozdrawiam.
> [...]

    musisz się dowiedzieć imo czy nie istnieje zasada, która mówi, że nawet jak na
    stronie z której pobierasz grafiki nie ma adnotacji o prawach autorskich, to one i
    tak obowiązują! może pomoże zapytanie do autora strony, czy możesz użyć jego grafik
    tudzież innych elementów graficznych, ale najlepiej sprawdź dokładnie takie rzeczy;
    co do odpowiedzialności, myślę że mógłbyś mieć kłopoty, może przedstaw szefowi
    paragrafy, może podziała na jego wyobraźnię :)

    --
    ** Posted from http://www.teranews.com **