eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy odebranie decyzji ZUS-u przez żonę właściciela firmy jest skuteczne ? › Re: Czy odebranie decyzji ZUS-u przez żonę właściciela firmy jest skuteczne ?
    From: "pablio" <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy odebranie decyzji ZUS-u przez żonę właściciela firmy jest
    skuteczne ?
    Date: Wed, 5 May 2004 17:52:28 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@83.238.41.66

    Użytkownik "osk" <o...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:4098c1b7$1@news.vogel.pl...
    > Kolega prowadzi działalność gospodarczą sam nie ma osób współpracujących.
    > Zus wysłał (pod jego nieobecość ) decyzję na adres mieszkania jego żony
    (on
    > nie mieszka z żoną), która ją odebrała. Decyzja skutkuje dla niego
    finasowo,
    > a on nie wiedząc o niej nie mógł sie odwołać.Czy czy decyzja jest
    skuteczna
    > ?
    > Pozdr.

    jeżeli wcześniej nie zgłosił do zus zmiany adresu ma przechlapane
    może jednak bronić się tym
    czyli oprzeć odwołanie od decyzji
    a jeśli sprawa jest u kmornika
    to może wnieść zarzuty na tytuł wykonawczy
    na podstawie: nie doręczono mi decyzji bo osoba która ją odebrała nie
    zobowiązała się mi jej oddać
    murowana obrona bo żaden listonosz tego nie zapisuje ani nie wymaga