  • Data: 2009-12-07 08:24:12
    Temat: Re: Czy ochroniarzom zaczyna odbijać?
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > gdzieś widziałem badania statystyczne, gdzie wynik jest taki, że ci w
    > krawatach częściej kradną

    krawat to zly pomysl

    ilekroc w jakimkolwiek markecie pojawiam sie w koszuli pod krawatem -
    ogolnie mowiac ubrany dosc przyzwoicie ale bez szalenstw
    to nie ma dnia takiego zeby jakas kobieta (zazwyczaj to sa kobiety, strzelam
    ze z 70%) mnie nie zapytala czy mamy "takie wiadra ale czerwone" albo zeby
    mnie ktos nie zapytal "gdzie znajde kosiarki do trawy" czy jakies inne
    pierdoły.
    Po prostu notorycznie biora mnie za obsluge sklepu z jakiegos powodu.Co
    ciekawe - nigdy prawie nei mam stroju podobnego do obslugi...

    :)
    sir