    From: Kazan <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy nalezy sie emerytura ???
    Date: Tue, 24 Jan 2006 17:17:40 +0100

    Dzieks sliczne za odpowiedz.
    Czyli 3 lata okresu nieskladkowego naleza sie za wychowanie dziecka.
    Gdzie nalezy pobrac takie oswiadczenie ??

    Jutro przejde sie do KRUSu i zapytam dokladnie. Dodam tylko jeszcze, ze
    kobieta ta byla do 1983 zameldowana na wsi w domu swojej matki. Moze to
    bedzie jakis dodatkowy argument. Jakos podejrzliwie podchodze do tego
    :( Jutro jednak przejde sie do KRUSU i postaram sie cos dowiedziec.
    Tylko pytanie czy w tamtych latach istnial KRUS ??

    Aha, i jeszscze jedno, co z okresem szkoly sredniej - mozna wliczyc
    jakos okres nieskladkowy czy nie ?? Teraz z tego co wiem to studia
    dzienne mozna wliczyc. A jak jest obecnie ze studiami dziennymi
    uzupelniajacymi, tak na marginesie juz pytam ??

    PZDR