    From: przypadek <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy należy mi się wynagrodzenie?
    Date: Thu, 22 Oct 2009 04:26:42 -0700 (PDT)

    On 22 Paź, 12:52, "Robert_J" <r...@w...pl> wrote:

    > Zasadnicza kwestia jest taka, czy pracodawca ma obowiązek przywozić Cię do
    > pracy :-). Sądzę że nie, więc dlaczego niba miałby Ci płacić za to, że do
    > pracy nie dotarłaś? To takie moje skromne zdanie...

    Podejrzewam że była jakaś umowa (pisemna bądź nie), że pracodawca
    dowiezie, w końcu przypadkiem tego busa tam nie spotkała. Czyli
    pracodawca do czegoś się zobowiązał a nie wypełnił. Jeśli to miała być
    praca w nadgodzinach i do niej nie doszło, to trudno oczekiwać
    wynagrodzenia, jeśli by to była zwykła praca to jak najbardziej, moim
    zdaniem.