eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy na dzialanie na szkode pracodawcy jest jakis paragraf ? › Re: Czy na dzialanie na szkode pracodawcy jest jakis paragraf ?
  • Data: 2009-10-15 10:49:00
    Temat: Re: Czy na dzialanie na szkode pracodawcy jest jakis paragraf ?
    Od: Stachna <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Paź, 12:33, "bagno" <w...@o...pl> wrote:
    > Paweł wrote:
    [...]
    > Dla pracownikow ktorzy probuja robic na zlosc firmie przed odsylanie
    > klientow
    > do konkurencji nie ma u nas miejsca. Ciekawe czy konkurecja ich tak chetnie
    > przyjmie i za ile.

    Czyli nie traktują źle klientów - znajdują im tańszy ten sam towar -
    tyle że u konkurencji to też pytanie
    bo:
    a) klient kupi u konkurencji i wróci do Ciebie bo wie że jesteś
    uczciwy - i zawsze pomożesz
    b) opcja że sprzedawca mówi wypier....alaj idź se naprzeciwko

    sytuacja a) bardzo fajna
    sytuacja b) działanie na szkodę firmy

    Niedawno miałem sytuację - że kierowniczka sklepu powiedziała mi że
    nie będzie ze mną rozmawiać i nie ma na to czasu i ochoty - po
    telefonie do siedziby firmy stała się bardzo pomocna i uprzejma - i o
    dziwo wszystko można było na spokojnie załatwić (może okres miała).
    Nawet w siedzibie polecili mi napisać oficjalną skargę. I list w
    zasadzie czeka na wysłanie.

    Możesz ankietować anonimowo klientów.
    Ale jak już wcześniej zauważyłem nie ma dymu bez ognia.

    i masz odpowiedź odnośnie sytuacji a i b