eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy na dzialanie na szkode pracodawcy jest jakis paragraf ? › Re: Czy na dzialanie na szkode pracodawcy jest jakis paragraf ?
  • Data: 2009-10-15 12:44:34
    Temat: Re: Czy na dzialanie na szkode pracodawcy jest jakis paragraf ?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:bc923593-a253-4921-b595-96bb3232e492@e8g2000yqo
    .googlegroups.com...

    > A placa 1500 na reke na miesiac jest moim zdaniem absolutnym minimum
    > za prace nie wymagajaca zadnych umiejetnosci.

    Dokladnie.
    Tyle powinien dostawac koles z niepelnym podstawowym zatrudniony do
    napedzania taczek na budowie.
    Tymcasem pracodawcy nawet i do takiej roboty zatrudnialiby najchetniej po
    dwoch fakultetach i z siedmioma jezykami biegle w mowie i pismie.
    Dlatego najlepiej majac roche oleju we lbie sobie znalezc jakas nisze i
    zarabiac na wlasny rachunek. Jak same tepaki zostana na rynku pracy, to moze
    cos sie zmieni.

    Pozdrawiam
    SDD