  • From: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy muszę podejmować trzeci kierunek studiów?
    Date: Wed, 3 Oct 2007 10:44:14 +0200

    jm wrote:
> [...]

    Boszzzz, karta nauczyciela to powinna byc w malym paluszku. Ja tak mialem i
    mialem spokoj.

    Masz umowe na czas nieokreslony? Jesli tak to czym sie przejmujesz? Poza tym
    jak jestes dyplomowana to jestes zatrudniona na podstawie mianowania, i masz
    te swoje 18/18, ktorych nikt ci nie odbierze bez twojej zgody i na dodatek w
    zasadzie nie da sie ciebie zwolnic :) Musieliby szkole likwidowac... a i
    wtedy idziesz na swoj wniosek w stan neczynny.

    Masz pelne kwalifikacje do uczenia przedmiotow, ktorych uczysz... inne cie
    nie obchodza. Przejmowac sie moga te wszystkie nauczycielki twoich
    przedmiotow, ktore nie maja mianowania/umowy na czas nieokreslony. Problemy
    kadrowe dyra to nie twoje problemy. Bedac dyplomowym z kwalifikacjami do
    dwoch tak waznych przedmiotow jestes ostatnia osoba, ktora ma sie czym
    przejmowac.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia