  • Data: 2008-03-07 12:57:12
    Temat: Re: Czy muszę płacić długi żony?
    Od: "--" <c...@e...gf> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fqops6$6fg$1@news.onet.pl...

    [...]

    Szanowny Panie Robercie. Dziękuję że zechciał Pan poświęcić kilkanaście
    sekund na odpowiedź na zadane przeze mnie pytania. Niestety, są one,
    delikatnie mówiąc, niezbyt rzetelne. Bardzo proszę raczej zająć się czymś
    pożyteczniejszym od zaśmiecania grupy swoimi bezpodstawnymi i bzdurnymi
    stwierdzeniami. Szczególnie przydatne jest Pańskie "chyba", ja tylko dodam
    że moim zdaniem _chyba_ nie ma Pan zielonego pojęcia o temacie który tutaj
    poruszyłem.