    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można zawyżać koszty wysyłki towaru?? (Allegro)
    Date: Mon, 12 May 2008 23:12:03 +0200
    <g00319$n29$1@inews.gazeta.pl> <g0038s$nik$1@inews.gazeta.pl>
    <g003gg$o45$1@inews.gazeta.pl> <g003qb$opt$1@inews.gazeta.pl>
    <g0182g$4fl$1@news.onet.pl> <g019ts$8kd$2@news.wp.pl>
    <g01l69$ej7$1@news.onet.pl> <j...@4...net>
    <48249301$1@news.home.net.pl>
    <1mji3tz7xlu6f$.1tu6gkay4semg.dlg@40tude.net>
    <48249845$1@news.home.net.pl>
    <1l84pgpjya78k$.5wom9i1x8vjn.dlg@40tude.net>
    <4824a23b$1@news.home.net.pl>
    <h58xtmg3y7i6$.1r9n4ec1hj4fj$.dlg@40tude.net>

    On Fri, 9 May 2008, Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Oczywiscie. Natomiast towar wycenil na 650zl.
    > I za taka cene zostal on kupiony. Natomiast z oferty transportu za 2500
    > kupujacy juz nie musi korzystac.

    Widzę, że nikt nie napisał, a dziwi mnie to nieco.
    Mam propozycję: idź do Plusa, Idei albo innego operatora.
    I zaaplikuj telefon - taki z fotoaparatem 2 mpix, GPSem, Javą i innymi
    bajerami.
    Za 1 złoty (albo jedną złotówkę, jak ktoś woli tę wersję ;)).
    A potem przekonaj ich, że reszta oferty Cię nie interesuje, niech sobie
    abonement sami wezmą :)

    > Nie popelnil zadnego bledu. Kupil towar za cene jaka oferowal sprzedawca.
    > A teraz sprzedawca ma obowiazek mu ten towar wydac

    Ma przeciwko sobie "małego" sprzedawcę, to go może i przeskoczy.
    Rozważ ten sam numer z telefonem...
    A potem będziemy mieli inny temat rozmowy: "czy umowy wiązane powinny
    być zakazane"!
    Bo chyba nie powiesz, że oferta, w której *pod warunkiem zawarcia
    jakiejś tam umowy* do wygrania jest takiż sam bilet (na te same
    zawody) jakoś różni się drastycznie od cwaniakowania sprzedawcy
    "2500 zł za przesyłkę"?

    pzdr, Gotfryd