  • Data: 2008-11-24 13:00:48
    Temat: Re: Czy mozna zabrac klucz od auta osobie pijanej
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Nov 2008 20:32:46 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Po tym, że chce wsiadać za kierownicę przykładowo. Na dobrą sprawę, to już
    > nawet po tym, ze mówi, ze chce jechać sam i wychodzi w kierunku samochodu,
    > choć w tym wypadku wątpię, by ewentualnie sąd go skazał za usiłowanie
    > prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu.

    No przecież kolejną flaszkę mam w samochodzie... Jak się do niej dostanę
    bez wsiadania do niego?

    Hm... A czy coś mi grozi gdy po pijaku wsiądę ze znajomym do samochodu bez
    zamiaru jego prowadzenia, ale uruchomię silnik? "Ty, stary, coś mi stuka w
    silniku, chodź, posłuchasz...".

    3mcie się.

    Ps. Tylko, proszę, nie pisz, że zakupy wozi się tylko w bagażniku, albo na
    tylnym siedzeniu..
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl