    From: "Pawel Gardziejewski" <g...@o...-SPAM-.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można pracodawcy odmówić pracy w sobotę ?
    Date: Wed, 5 Oct 2005 11:52:59 +0200

    Przylacze sie do pytania. pracuje pon-piatek 7.30-15.30. czesto jednak jest
    tak, ze w weekend musze sie gdzies stawic na chwile, co zalatwiec.
    troszeczke mi to dezorganizuje wszystko, zwlaszcza jesli mam zaplanowany
    wyjazd na weekend dlugo planowany i dowiaduje sie w piatek ze mam gdzies byc
    na pol godziny cos zalatwic. szlag mnie trafia. czy pracodawca ma do tego
    prawo? czy na nadgodziny trzeba sie zgodzic? pozdrawiam
    pawel