  • Data: 2005-11-17 19:19:07
    Temat: Re: Czy można nagrywać rozmowę?
    Od: "Darek" <d...@c...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbig.T" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dlii00$ja7$1@news.interia.pl...

    > A gdzie ktos pisal, ze sprzet ma byc uzywany jawnie ?
    > pozdrawiam
    > Mithos
    >
    > Cyt. Darek "Czy jako obywatel mogę taką rozmowę nagrywać oficjalnie tzn
    > położyć dyktafon
    > na stole, czy muszę stosować jakieś fortele?"
    >
    > Czegoś nie zrozumiałem ? Pzdr.

    Uściślę:-)

    Przychodzę do urzędnika (wiceprezydent) i zadaję pytania dotyczące sposobu
    załatwiania spraw przez urząd, które IMHO podlegają ustawie o dostępie do
    informacji publicznej, czyli sposób ich załatwiania powinien być publikowany
    w BIP'ie. W BIP'e coś tam jest ale bardzo, bardzo ogólnikowo a ja chciałbym
    znać trochę więcej szczególów. Wymieniłem juz z urzędem trochę pism
    (podpisuje w imieniu urzędu wiceprezydent), lecz odpowiedzi są oględnie
    rzecz biorąc, mnie nie satysfakcjonujące. W związku z tym udało mi się
    umówić na audiencję i chciałbym tą audiencję zarchiwozować w postaci
    nagrania.
    Czy jeżeli poinformuję, że będe nagrywał, urzdędas może odmówić odpowiedzi
    na pytania?
    Jeżeli będę nagrywał nie informując o tym, mogę w przyszłosci yakie nagranie
    wykorzystać np w sądzie?

    Pzdr

    Darek