    From: Jasio <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można legalnie "wypożyczyć" pracodawcy "komórkę"?
    Date: Mon, 14 Apr 2008 22:09:26 +0200

    Maciej Bebenek zmarszczył się, zamyślił i w wiadomości z poniedziałek
    14 kwiecień 2008 19:43 napisał:

    > Operatorzy raczą nie dostrzegać tego problemu. Chyba jedynie w Erze
    > mozna "obcy" numer włączyć do sieci firmowej.

    O... to już coś. Mam telefon akurat w Erze, pracodawca też jest w
    Erze. Poszperam w tym. Dzięki.

    > Tylko zastanów się, czy na pewno chcesz, żeby ktoś ogladał Twoje
    > billingi ze służbowo/prywatnego telefonu.

    Tak długo funkcjonuję z jednym telefonem, że się już przyzwyczaiłem.
    Zresztą w dzisiejszych czasach Wielki Brat czuwa nieustannie i
    wszędzie. :)

    --
    Pozdrawiam,

    Janek.