    From: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mozna isc na urlop rlop ?!?!?!?!?!?
    Date: Mon, 25 Mar 2002 15:19:58 +0100

    On Mon, 25 Mar 2002, Tomek wrote:

    > W firmie poinformowali mnie ze urlop nalezy mi sie dopiero po pol roku
    > pracy. Chcialem spytac czy to dobra informacja i swoja droga podpytac

    Tak, art. 153 ust. 1 KP.

    > grupowiczow ile w takim przypadku mam dni urlopu do wykorzystania i kiedy
    > moge go wykorzystac.

    Za 2001 nie masz urlopu, do pażdziernika 2002 masz połowę wymiaru (13
    dni), od października pozostałe 13 (niech mnie poprawi ktoś od prawa
    pracy). Urlop za 2002 wykorzystujesz do 31 marca 2003.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.