    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można dostać 2 mandaty za to samo?
    Date: Fri, 29 Aug 2008 00:49:09 +0200

    On Thu, 28 Aug 2008, witek wrote:

    > Bo nie można jednorazowo zmniejszać predkości o więcej niż ....

    Ano nie wnikałem w przyczyny - rzecz jasna sensowne.
    Idzie o skutki.

    > Nie, bo złapany tylko raz.

    Moment.
    Ja nie o ukaraniu przez policję - przed sądem wystarczy fakt ze
    istnieją wiarygodne dowody iż wykroczenie miało miejsce, nie
    trzeba "złapania".
    Jak Artur pisze - "trzebaby udowodnić że nie mógł się rozpędzić".
    Nie zgadzam się ze zdaniem (Artura) że "takie ograniczenie nie są tak
    blisko siebie", ale chwilowo nie mam kolekcji dowodów pod ręką,
    jak przyuważę to utrwalę :)

    pzdr, Gotfryd