    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy moja zguba jest moją wierzytelno?cią ?
    Date: Wed, 9 Jul 2003 19:13:35 +0200

    autopoprawka:

    > Dokładnie. [co to za fafroch tu wrzuciłem ;) ]

    Jeśli znalazca jest zobowiązany do czegoś i tego nie robi, to jego działanie
    jest bezprawne.
    Po pozwaniu go przez Ciebie do sądu, gdy sąd orzeknie, że ma oddać to już
    musi oddać i komornik może mu zabrać.
    Oczywiście może to być taki komornik, który zabierze na rzecz kogoś kto ma
    roszczenie (z nakazem wykonalności) wobec Ciebie.