  • Data: 2011-03-29 10:27:15
    Temat: Re: Czy mogę przetwarzać informacje ze stron www?
    Od: Jaytee <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    No i do stu diabłów - co to jest istotna co do jakości lub ilości
    część jej zawartości?
    W jaki sposób to zmierzyć?

    Jeżeli sprzedawca ma w swojej bazie jeden produkt to ja pobierając
    dane o tym jednym produkcie kopiuję istotną część bazy.
    A jeżeli ma pierdyliart produktów a na każdy z nich swoją cenę to może
    powiedzieć że ta informacja - o cenie - jest istotą zawartości...