  • Data: 2008-05-21 20:22:35
    Temat: Re: Czy moge płacić kartą małe kwoty...
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 May 2008 22:04:13 +0200, Alek napisał(a):

    > Jeśli łaskawie przyznajesz sklepikarzowi prawo do instalowania lub nie
    > instalowania terminala to czemu nie miałby on mieć również prawa do
    > przyjmowania lub nie przyjmowania w ten sposób zapłaty w określonych
    > przez niego przypadkach?

    Nie, ponieważ nie można odmówić przyjęcia zapłaty za towar/usługę.

    > Ile kosztuje przewiezienie tych 5 zł? Bo koszt przyjęcia płatności kartą
    > policzyć można bardzo dokładnie i może się okazać, że w przypadku tych 5
    > zł będzie on wyższy niż marża na sprzedaży.

    Jeśli ktoś robi sklepik na 5-złotowy obrót to faktycznie. Ale terminala
    też pewnie sobie nie założy?

    > Zresztą nieważne, to jego zyski i koszty - niech sobie sam to liczy.
    > Jeśli klientowi oferta nie pasuje to wolna droga.

    Tak, osobiście jeśli mam wybór to *zawsze* wybieram punkt z terminalem. W
    Empikach się nie patyczkuję i nawet 1,50 zł za gazetę płacę kartą.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==