    From: saint <h...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mogą mi zabrać firmową domenę? Ratujcie...
    Date: Sun, 03 Apr 2005 03:02:06 GMT

    Mark wrote:

    > A wiesz, dobry pomysł, naprawdę odpiszę im po polsku, a jak napiszą
    > że proszą o angielski, to odpiszę żeby sobie przetłumaczyli na własny koszt.

    Najlepiej odpisuj im na pismie i rozrzucaj na wiele stron (pismo
    przewodnie, zalacznik, rozrzuconym drukiem, szeroka czcionka, i co drugi
    wiersz), zeby im licznik nabijal kosztow tlumaczen. :-)

    > Tylko czy w sprawach domen "com" prawo polskie ma cokolwiek do gadania?
    > Moze raczej prawo "międzynarodowe"?

    Tym gorzej dla nich. Niech Cie pozwa w USA. Odrzuca im pozew na dzien
    dobry. A jak nie, to zjesz ich kosztami idacymi dla nich w kilkaset
    tysiecy dolarow, i bez gwarancji wygranej. Na dodatek, nie wychodzac z
    domu, a co najwyzej na poczte zeby wyslac list do sadu :-)

    Zloz jeszcze pisemna skarge na ich prawnika do jego stanowego biura
    skarg na adwokatow, zarzucajac klamstwa, probe oszustwa z domena i brak
    wiedzy prawniczej odnosnie domen. To powinno ich przygasic na poczatek.

    > Dzięki za link. Zacząłem się trochę obawiać, że oni wyślą maila do firmy
    rejestrujacej
    > domeny, a ta bez zbytnich ceregieli cos mi zrobi z domeną. Ale mam nadzieję
    > że nie jest to takie proste.

    Nie. Pozwac musza Ciebie. Udowodnic szkode polegajaca na klopotach
    klientow ktorzy nie moga rozroznic ich od Ciebie i dostac wyrok. A
    pozniej obronic ten wyrok w apelacji. Wydatek kiladziesiat tysiecy
    dolarow, a raczej duzo duzo wiecej.