eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mial ktos z grupowiczow jakies "przeboje" z firma "Wiedza i Praktyka"? › Re: Czy mial ktos z grupowiczow jakies "przeboje" z firma "Wiedza i Praktyka"?
  • Data: 2009-08-12 22:06:36
    Temat: Re: Czy mial ktos z grupowiczow jakies "przeboje" z firma "Wiedza i Praktyka"?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Trzy wyjścia:
    >
    > 1. olać i czekać na ewentualne wezwania z sądu
    >
    > 2. odpisać im (polecony ze "zwrotką"), że niczego nie zamawiałeś i niech
    > się odczepią, bo podejrzewasz oszustwo/próbę wyłudzenia

    wariant 2 jest poprawny. Oczywiście w międzyczasie dadzą cię do firmy
    windykacyjej, potem drugiej, potem trzeciej i w końcu odpuszczą (jak w
    moim przypadku)

    oczywiście gnoje (choć ciśnie mi się na usta inne słowo) dzwonią co
    jakiś czas, że "proszą z osobą zajmującą się zusem". moje pierwszy
    pytanie: "czy dzownią z Wydawnictwa WiP ?"
    Na początku kilka razy prosiłem o usunięcie mojego numeru z ich bazy, bo
    NIE JESTEM ZAINTERESOWANY !!!
    Teraz po prostu odkładam słuchawkę.

    Ostatnio poleciłem sekretarce o to pytać ... i już się zdarzyło dwa
    razy, że dzwoniący skłamał, że nie i dopiero jak dali mnie do teleonu na
    to pytanie padło tak, to rzuciłem słuchawkę ...

    Wojtek