  • Data: 2009-08-17 00:20:45
    Temat: Re: Czy mial ktos z grupowiczow jakies
    Od: " maxi" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PrzemeK <p...@n...com.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    > news:h5ugn7$51l$1@nemesis.news.neostrada.pl... i wszystkim innym tez :)
    >
    > Dzieki wszystkim za porady i informacje. Ale swoja droga to szok ze taka
    > forma "sprzedazy" jest w Polsce prawnie usankcjonowana. Wlasnie chyba
    > odkrylem zyle zlota! (zart)
    Poczytaj
    tu:http://forum.gazeta.pl/forum/w,26,70341593,703415
    93,Wydawnictwo_Wiedza_i_P
    raktyka_oszusci_naciagacze.html

    też miałam ten sam problem - przesyłkę zwróciłam przez kuriera /nie
    zamawianą/ i potem grzecznie "pani z windykacji" wyjasniłam, ze jeśli nie
    przestaną do mnie wydzwaniać, to zainwestuję w prawnika, który im założy
    sprawę o próbę wyłudznia. Od 2-ch lat jest spokój :), ale to może cisza
    przed burzą...
    Takie firmy zyją z tego, że dzwonią do ludzi i wpychają im na siłę towar,
    którego ci nie chcą, pod pozorem "darmowego uzytkowania"... w celu
    zastanowienia się... rtc. potem - naiwny - dostaje fakturę, a po jakimś
    czasie - windykację z czegoś, czego nie chciał.

    Tak czy inaczej - prokurator powinien się tym zainteresować, bo to niezły
    przekręt na wyłudzanie pieniędzy od ludzi.
    Nie dajcie się oszustom.
    pozdr