  • Data: 2006-07-18 17:39:29
    Temat: Re: Czy mandat musimy przyjąć?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e9j1a0$c3$1@inews.gazeta.pl kam <#k...@w...pl#> pisze:

    > granica o której myślisz nie ma znaczenia
    Ma, jeśli myślisz o tej, o której ja myślę.

    > nie zadziałało światło stopu
    A rowerzysta nie zachował odpowiedniej odległosci od poprzedzającego
    pojazdu.

    > rowerzysta został oślepiony
    Udowodnić by trzeba (złe ustawienie świateł?).

    Słuchaj, nie wiem co chcesz udowodnić ale to bez sensu. Nie zadziałanie
    stopu, oślepienie itp. to wszystko dotyczy każdego uczestnika ruchu
    drogowego, nie tylko kolarza. Wątpliwa jest dla mnie zasadność prowadzenia
    takich dywagacji pozwól więc, że z nich - z całym szacunkiem dla Ciebie -
    zrezygnuję.

    Jotte