  • Data: 2008-06-05 13:46:39
    Temat: Re: Czy mam szansę?
    Od: "." <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g28pa4$hha$1@news.onet.pl...

    > Dlaczego zakładasz, że sądowa zgoda na sprzedaż przez osobę nieletnią
    będzie
    > trwała dłużej niż sądowe orzeczenie o nieważności umowy i odzyskiwanie
    > pieniedzy?
    >

    > Ale oczywiscie szanse masz tylko oszacuj co jest szybsze, a najlepiej to
    sie
    > dogadaj ze sprzedającymi.
    >
    > A.

    Oczywiście, że będę się próbował dogadać. W momencie kupna nikt nie pomyślał
    nawet, że taka sytuacja może mieć miejsce. Ale moim zdaniem, jeśli
    sprzedający jest osobą uczciwą, to w momencie wyjścia na jaw takich faktów,
    powinien bez problemów odstąpić od umowy. Jestem nawet skłonny do tego, żeby
    sprzedający oddał nie pełną kwotę, bo w sumie użytkowałem pojazd prawie
    miesiąc. Ale jeśli nie pójdzie mi na rękę, to jak to się mówi, w imię
    sprawiedliwości, będę chciał, żeby przekonał się, że tak się nie robi. W
    sumie kwota nieduża, bo lekko ponad 2000 zł. Motocykl też nie jakiś unikat,
    bez problemu kupię inny - bez "wad prawnych".